Продавець zlatamoda розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
366 відгуків
НОВИНКИ - СУМКИ жіночі шкіряніОбрати сумку

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 29.04).

ЗлатаМода
+380 (66) 678-97-37
+380 (96) 734-93-34
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Доставка Укр почтойВідправлення перевізником Укрпошта доступне для обраних категорій товару. За умови 100% передплати
  • Нова ПоштаТермін доставки: 1-2 дні Вартість доставки: від 70,00 грн* *Вартість доставки залежить від міста доставки та габаритів товару. Товари з різних категорій і груп товарів можуть доставлятися окремими посилками, оскільки знаходяться на різних складах.
  • Доставка кур'єромАдресна доставка кур'єром здійснюється службою доставки Нова Пошта Термін відправки 1-3 робочих днів Доставка замовлення до дверей (діє по всій Україні) Проводиться тільки після 100% оплати. Вартість: від 90 грн. (залежно від габаритів продукції)

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата за реквізитами5457 0822 9417 7824 (Приват банк)
  • Оплата на картку Приват БанкуПісля підтвердженого замовлення ми Вам надішлемо смс з реквізитами для оплати. При повній оплаті - ВИ ЗАОЩАДЖУЄТЕ - оплачуєте тільки вартість доставки до Вас - БЕЗ ОПЛАТИ комісії за повернення грошей відправнику.
  • ПісляплатаЗверніть увагу! Будь-ласка, поставтесь серйозно при обранні способу оплати "Післяплата": Ми НЕ вимагаємо передплат та авансів!!! Саме тому розрахувуємо на Вашу відповідальність та впевненість у замовленні. Адже, якщо Ви з особистих причин не змогли/не захотіли прийти у відділення для отримання посилки - ми оплачуємо доставку та витрачаємо кошти, які могли б витратити кориснішим способом. Дякуємо за розуміння!

Гарантія:

На товари в нашому магазині надається гарантія.

Будь ласка, перевірте відсутність дефектів у товарі під час його отримання.

ВАЖЛИВО!
Обов'язково перевіряйте товар під час отримання на складі перевізника, незалежно від способу оплати - післяплата або повна передоплата!Залишаючи відділення транспортної компанії, Ви погоджуєтеся з комплектацією отриманої посилки та претензій до магазину не маєте. Якщо у Вас виникли питання під час отримання посилки, зв'яжіться з нами з місця події за номером: 380 (66) 678-97-37.

Товари з різних категорій і груп товарів можуть доставлятися окремими посилками, оскільки знаходяться на різних складах.

ОБОВ'ЯЗКОВО!!!

Для уникнення пошкодження товару при його транспортуванні, ретельно перевіряйте товар при отриманні на складі компанії-перевізника, тому як ми відправляємо його Вам в належному вигляді (у випадку передоплати за товар, і у випадку післяплати):

- цілісність упаковки товару, тобто - не порвано, не пом'яте і інші видимі суттєві дефекти;

- обов'язково акуратно відкрийте упаковку і перевірте відсутність механічних пошкоджень. Після одержання та оплати товару претензії в частині зовнішнього вигляду (та інші, не пов'язані з функціональними властивостями) не приймаємо, оскільки по дорозі додому (відкритті вдома) Ви самі могли його пошкодити.

!!! У разі виявлення дефектів упаковки і/або механічного пошкодження товару - складайте, будь ласка, Претензію і Акт прийому-передачі з представником компанії у момент отримання посилки. Далі дієте згідно інструкції перевізника. Такий збиток може відшкодувати тільки компанія-перевізник, але не наш магазин.

При виявленні під час отримання товару його непрацездатності (заводського браку) - терміново зв'яжіться з представником нашого інтернет-магазину для консультації з приводу повернення/обміну.

Інтернет-магазин не несе відповідальність за затримки доставки товарів, пов'язані безпосередньо з роботою перевізників.
 

ЗБЕРІГАННЯ: з 26 квітня 2017 року зберігання відправлення у відділенні кур'єрської служби «Нова пошта» без додаткових платежів можливе протягом 5 календарних днів відділення з дня його прибуття на відділення.

ТЕРМІНИ ДОСТАВКИ: Орієнтовний термін доставки товару у всі населені пункти України від 1 до 3 робочих днів. Якщо товар купується під замовлення, термін доставки уточнюйте у менеджера.

ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ: оплата доставки відбувається на території компанії-перевізника за тарифами, які діють у момент оформлення відправлення. Претензії щодо вартості пересилання, прорахунку габаритів товару та ін. послуг, що надаються  - приймає компанія-перевізник.

Шановні покупці!

Звертаємо Вашу увагу на умови оплати товарів в нашому магазині.

 

1. Спосіб оплати "післяплата" при одержанні товарів на "Новій пошті" - можливий ТІЛЬКИ для певних груп товарів та певних торгових марок, таких як:

- Побутова техніка для дому

- Побутова техніка для кухні

- Техніка для краси і здоров'я

- Шкільні товари торгової марки Kite

- Іграшки (певні торгові марки, уточнюйте).

2. Спосіб оплати "ПЕРЕДОПЛАТА" діє на всі інші категорії товарів, які не включені в розділ "післяплата", а саме:

- Товари для школи

- Сумки жіночі та чоловічі

- Жіночі та чоловічі гаманці

- Сумки жіночі та чоловічі

- Ремені жіночі та чоловічі

- Сумки дорожні

- Одяг чоловічий, жіночий, дитячий

- Іграшки (певні торгові марки, уточнюйте!)

- Товари для дітей, гігієна і догляд за новонародженими

- Парасолі

- Посуд

3) За повної передоплати за товар - ВИ ЕКОНОМИТЕ

- При отриманні замовлення Ви сплачуєте вартість доставки до Вас без оплати комісії за повернення грошей відправнику.
 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner